Meie hea klient Bisnode Estonia AS tõi eelmisel aastal turule suurepärase toote nimega Sihtgrupid.
Loe lähemalt artiklist, mida eelpool nimetatud toode endast kujutab ning millist kasu see ettevõtjale toob.

Reklaamkampaaniate korraldamisel tekib tihti erinevaid murekohti.
Siin on mõned näited küsimustest, mis kampaania planeerimise käigus võivad kerkida ning
mõistlikud lahendused neile levinud probleemidele.

Kellele pakkumine saata?

“Meie ettevõte koolitab meeskondi nii Tallinnas kui Tartus ja meie teenus on
suurepärane! Ma tean täpselt, millist tüüpi ettevõtetele ja organisatsioonidele meie
koolitused vajalikud on. Nüüd on tarvis vaid nimekirja, kus on kirjas just meie sihtgruppi
kuuluvad ettevõtted.”

Kõik on läbimõeldud ja olemas. Veel viimane lihv ja kampaaniast saab täielik õnnestumine. Probleemiks on vaid pakkumise tekst – kõigile äriklientidele ühtmoodi sobivat pakkumist koostada on pea võimatu. Tõsi, kuid jagage potentsiaalsed kliendid erinevateks rühmadeks firma suuruse, asukoha, tegevusala, ettevõtlusvormi ja muude näitajate järgi. Arvestades sihtgrupi omapära, tagate kampaania, mis on tõhus ja eesmärgipärane.

Kuidas kampaaniakulusid mõistlikult optimeerida?

“Meil on plaanis suur reklaamikampaania suunaga väikeettevõtetele: olemas on kalli
disainiga voldikud, firma sümboolikaga meened ning hea turundussõnum. Samas on
juhatusel kõhklused, et kampaania on liiga kulukas.”

Jällegi tuttav tunne suurele osale ettevõtetest. Iga reklaamlehe trükkimine ja postitamine
maksab, lisakulutusi tuleb teha disaini ja meenete kvaliteedi tagamiseks. Summad
kerkivad tihtipeale väga suureks. Reklaamikampaania eelarvet on võimalik nutikalt
sihtgruppi valides kindlasti kontrolli all hoida. Valige välja firmad mille suurus on teie kampaania jaoks sobiv. Vajadusel piirake valikut näiteks geograafiliselt lähemal asuvate firmadega.

Kellele pakkumist mitte saata?

“Reklaamkampaaniad on meie jaoks tavapärane turundustegevus ning oleme oma
sihtgrupi valikuga rahul. Samas satub meie adressaatide hulka ka neid ettevõtteid,
kellele me oma sõnumite edastamist vajalikuks ei peaks.

Kindlasti on kriteeriumitele vastavate ettevõtete hulgas ka neid, kellele reklaammaterjali
saatmine otstarbekas ei ole. Välistada tasub konkurendid, maksehäiretega ettevõtted ning
mõnikord ka olemasolevad püsikliendid, kellega tegelevad teie müügimehed juba personaalselt. Lisaks tekib paratamatult kampaaniate puhul ka neid kliente, kes avaldavad soovi teie pakkumistest mitte osa saada. Moodustage neist kõigist ettevõtetest välistusnimekiri, mille alusel on mugav iga uue kampaania eel soovimatud adressaadid eemaldada.

Sihtgrupid.ee ja Bisnode Estonia

Selleks, et sihtgrupi määramine ja andmete kokku kogumine oleks tõhus, tuleb teha tõsist tööd või leida keskkond, kus on valmis lahendus juba olemas. Sihtgrupid.ee on lahendus kõigile neile küsimustele, mis potentsiaalsete klientide kaardistamisel tekivad:

❏ Sihtgrupid.ee koondab teavet enamikest ettevõtetest, mis tegutsevad Balti riikides (sihtgrupid teistest riikidest on saadaval tellimisel)
❏ Sihtgrupid.ee võimaldab kasutada mitmesuguseid valikutingimusi erinevate sihtrühmade koostamiseks
❏ Sihtgrupid.ee -¬st saab alla laadida kõigi huvipakkuvate firmade andmed ettevõtte kliendibaasi täiendamiseks, müügitööks, uuringuteks või turundustegevuseks
❏ Sihtgrupid.ee võimaldab sihtgrupi valikul arvesse võtta teie poolt üleslaaditud välistusnimekirja

Sihtgrupid.ee on Bisnode Estonia AS kaubamärk. Bisnode Estonia, endise nimega AS
Connectus, on äriinfoteenuseid Eesti turul pakkunud alates aastast 1991. Alates aastast
2006 kuulub ettevõte Bisnode Gruppi. Bisnode on Euroopa juhtiv digitaalse äriinfo
pakkuja.

PS. Kõikidele meie klientidele ja uudiskirja lugejaile 1. sihtgrupp kuni 100 nimega prooviks tasuta.
Ande enda soovist teada kirjutades mailile kristi@multimeedium.ee

Kirjutas:
Kristi Lilleorg Sinha