BLOGI

Kuidas pälvida kliendi tähelepanu?

Tundub nagu pildike igapäevast, kirjutad postituse, näed kurja vaeva ja see saab kõiges mõne üksiku meeldimise ja sedagi ettevõttega seotud inimestelt või heal juhul ka mõnelt andunud kliendilt. Kuidas pälvida sotsiaalmeedias kliendi tähelepanu ja teda kuidagi su postitustele reageerima panna? Tundub liiga lihtne, kuid see töötab-küsige küsimusi. Inimestele meeldib enda arvamust avaldada ja end kuuldavaks …

Need maagilised 0,05 sekundit

Kulub kõigest 0.05 sekundit, et sinu veebilehe külastajal tekiks sinu ettevõttest mingi arvamus ja tekiks otsus veebilehel edasi liikumiseks või siis sellelt lahkumiseks. Päris lühike aeg mulje avaldamiseks, seega on ülimalt tähtis, et su veebileht oleks atraktiivne, kliendisõbralik ja kaasaegne.

Sheerimise ehk jagamise kunst

Kas olete mõelnud miks mõnda uudist, blogi- või sotsiaalmeediapostitust jagatakse rohkem kui teist? Mis on ajend jagamiseks? Õige vastus on emotsioon, kuid mitte igasugune emotsioon. Allolev tabel annab hea ülevaate sellest, milline emotsioon paneb inimese mõnd uudist või postitust jagama ja milline mitte. Allikmaterjal: J. Berger- Läbilöök Kuidas saavutada edu?

Ära koba pimeduses

Meie hea klient Bisnode Estonia AS tõi eelmisel aastal turule suurepärase toote nimega Sihtgrupid. Loe lähemalt artiklist, mida eelpool nimetatud toode endast kujutab ning millist kasu see ettevõtjale toob. Reklaamkampaaniate korraldamisel tekib tihti erinevaid murekohti. Siin on mõned näited küsimustest, mis kampaania planeerimise käigus võivad kerkida ning mõistlikud lahendused neile levinud probleemidele. Kellele pakkumine saata? …

Kuidas klientide eelistused müügiks pöörata

Tänapäeva turundajad kasutavad järjest enam ära tehnoloogia arengust tulenevaid hüvesid, kaardistamaks tarbija igat sammu, muutes seeläbi kliendi ja kaupmehe vahelise suhtluse personaalsemaks kui kunagi varem. Reaalajas on võimalik jälgida kõiki tegevusi, mida klient sinu lehel ette võtab ja selle põhjal soovitada kliendile tooteid ning teenuseid, mis võiks talle veel huvi pakkuda. Esirinnas klientide monitooringus on …

Millised moodused on reklaamiks Netis ja Googles?

Eesti on e-riik, kõik me teame seda ja seda teavad ka meie kõik välismaised tuttavad ja sõbrad sest see on üks asju, millest säutsume, kui me mõnele välismaalasele räägime Eestist. Meilt on pärit Skype ja meil on pea igas kodus arvuti, isegi pensionäridel-tiigrihüpe teadagi. Hüppaski teine ja päris kaugele. Inimesed kulutavad suisa üüratu aja arvutis. …

Miks peaks kasutama Pinteresti?

Umbes aasta tagasi tegin endale Pinteresti konto. Põnevil ma polnud, kuid nagu mul kombeks on, tegin konto ikkagi ära. Alguses külastasin seda harva, peamiselt sellepärast, et ma ei osanud sealt enda sõpru üles leida. Nüüdseks veedan iga päev seal aega. Miks? Mis on üldse Pinterest? Pinterest on nagu virtuaalne pildialbumide kogum, mis aitab organiseerida ja …

Lisa meid Facebookis oma huvide loendisse! Kuhu!?

Facebooki paindlikus kasutajate suhtes (keda soovin näha enda uudistevoos, kes näeb mu postitusi jne) teeb selle kasutamise kohati keerulisemaks, kui soovime. Pealegi, kes ikka tahab aega veeta Facebooki Abikeskuses juhiseid lugedes? Me logisime sisse, et vaadata, kuidas sõpradel läheb ning mida uut on öelda fännilehtedel. Järsku olen midagi võitnud! 😀 Kuid miks on oluline mõista …

Minu FB uudistevoog pole prügikast

Meil kõigil on see üks sõber, kes jagab hullumiseni igat kampaaniat, mis Facebookis üldse eksisteerib. Ta on nagu postiljon, kes sulle igal hommikul rämpsposti kirjakasti paneb. Praeguseks on enamusel postkastide peal kleepsuke, millel on kirjas: “See ei ole prügikast. Ainult tellitud post, palun!”. Ning täpselt sama teeme me ka Facebookis, kui blokeerime (peidame) sõbra postitused …

118finder.ee otsib heauskseid arve maksjaid!

Hoiatus: Eesti turule on ilmunud ebaeetilisi ärivõtteid kasutav ettevõte 118finder OÜ. Ettevõte on äriregistrisse kantud 16.08.2012 ja selle omanikeks on Katariina Kirsi Kristiina Karesvaara ja Markku Juhani Pihlajaniemi. MultMeediumi halduses olevale kliendile saatis eelpool nimetatud ettevõte kirja koos arve ja sertifikaadiga, kuhu on märgitud, et tegemist on tellimusega. Vastasime kliendi nimel kirjale arupärimisega, et mille …