BLOGI

Minu FB uudistevoog pole prügikast

Meil kõigil on see üks sõber, kes jagab hullumiseni igat kampaaniat, mis Facebookis üldse eksisteerib. Ta on nagu postiljon, kes sulle igal hommikul rämpsposti kirjakasti paneb. Praeguseks on enamusel postkastide peal kleepsuke, millel on kirjas: “See ei ole prügikast. Ainult tellitud post, palun!”. Ning täpselt sama teeme me ka Facebookis, kui blokeerime (peidame) sõbra postitused …

118finder.ee otsib heauskseid arve maksjaid!

Hoiatus: Eesti turule on ilmunud ebaeetilisi ärivõtteid kasutav ettevõte 118finder OÜ. Ettevõte on äriregistrisse kantud 16.08.2012 ja selle omanikeks on Katariina Kirsi Kristiina Karesvaara ja Markku Juhani Pihlajaniemi. MultMeediumi halduses olevale kliendile saatis eelpool nimetatud ettevõte kirja koos arve ja sertifikaadiga, kuhu on märgitud, et tegemist on tellimusega. Vastasime kliendi nimel kirjale arupärimisega, et mille …

“Mul pole usku Instagrami!”

Minu kui noore inimese jaoks, kes on kasvanud koos interneti ja erinevate sotsiaalvõrkudega, kõlab pealkirjas toodud lause absurdsena. Kuid lisan, et ma mõistan inimesi, kes nii ütlevad. Toon võrdluse. Oletame, et sa pole kunagi Viru Keskuses käinud ning ma proovin seda sulle tutvustada, et milline see seest on. Pärast minu parimaid ponnistusi on sinu kogemus …

Facebooki reklaamiga laialdase meediatähelepanuni

Kõik sai alguse MultiMeediumi meeskonnale seatud eesmärkidest. Meie klient RemedyWay OÜ soovis luua Facebookis oma lehte, kasvatada selle kogukonda, pöörata inimeste tähelepanu loodusravile üldiselt, propageerida mahekasvatatud eestimaiset tatart ning selle tervendavaid omadusi, tõsta nende kirjastatud tervisealaste raamatute läbimüüki, suunata inimesi tegelema (ise) tervendamisega jmt. Kokkuvõtvalt oli eesmärgiks suurendada tarbijate teadlikkust loodusravi valdkonnas. Kuna eesmärgiks ei …

Facebooki uus rakendus: Offer

Alates tänasest on Facebookis uus tööriist, millega on võimalik promoda allahindlusi. Kuna antud teenust liigitatakse reklaami hulka, siis tuleb enne allahindluse postitamist oma seinale ära määrata eelarve, mis summa eest  allahindlusele reklaami tehakse, sarnaselt tavalise Facebooki PPC reklaamile. Esmakordsel proovimisel on uus rakendus tasuta 8€ väärtuses. Kindlasti ei maksaks jätta tühjaks pakkumise lõpukuupäeva lahtrit, kuna hiljem …

Mõtisklus toodete nimetuse võimust

Alustan kohe ühest heast näitest, millele ma ükspäev mõtlesin lõunat süües. Mis sülearvutit ma hetkel kasutan? Esimese asjana tuli meelde bränd (Acer), siis värv (must) ja see oli ka kõik. Väga vähe, arvestades, et taolise kirjeldusega Aceri erinevaid mudeleid, on väga palju toodetud. Kuigi mul ei tulnud enda sülearvuti mudel meelde, siis tuli mulle meelde, …

Müügikoolitus blogis. Müügi lõpetamine ehk closing.

Müügi lõpetamine on müügiprotsessis kõige tähtsam ja ka kliendi jaoks väga vajalik müüjapoolne teadlik tegutsemine. Sa oled hea suhtleja, toodet/teenust hästi tundev, esitlust suurepäraselt sooritav, õiges kohas naeratav, vajadusi selgitada oskav, aktiivne jne supertubli müügiinimene, AGA müügitulemused on mitteootuspärased või kesised. Võib olla su toode/teenus pole kvaliteetne või on hind paigast ära, aga reeglina on …

Varjatud turundus ehk kuidas turundada läbi lillede vol 1.

Üks põhjuseid miks varjatud turundus on üha enam populaarsust võitev moodus kaubamärgi või ettevõtte maine tuntuse suurendamiseks on tegelikult imelihtne – inimesed on väsinud reklaamidest. Seega otsustasin mõnedest olulisematest ja huvitavamatest teemadest veidi ka kirjutada. Product placement e tootepaigutus.

Miks kasutatakse Foursquare`i ja kuidas see ettevõttele kasu toob?

Foursquare rakendust kasutab maailmas üle 20 miljoni inimese. Iga päev tehakse maailmas üle 2 miljardi check-in`i. Mis see Foursquare siis ikkagi on, millest nii palju kirjutatakse ja mida nii palju kasutatakse? Foursquare on asukohapõhine sotsiaalvõrgustik nutitelefonidele. Check- in on võimalus enda asukoha määramiseks kasutades selleks nutitelefoni rakendust. Foursquare rakendust kasutades on kasutajal võimalik leida endale …

Uuring: 70% klientidest ei vii e-poes oma ostu lõpuni.

60 kuni 70% kõigist internetiostudest tühistatakse, kui kaup on juba ostukorvis. Sellisele järeldusele jõudis uuringute firma Bronto, analüüsides 100 e-poe müügikogemusi ning nende tööstrateegiaid ostust loobuvate klientidega. Uurijad tegid kindlaks mitmed põhjused, miks inimesed jätavad ostukorvis olevate kaupade eest maksmata. • 36% kasutajatest hirmutab kaupade koguväärtus korvis. Samas 21% veebimüügiettevõtetest ei võimalda muuta kauba kogust ostukorvis. …