Mitmetele oma klientidele soovitame blogi pidada.
Sellest, miks on see kasulik, on kirjutatud palju. Mitmed kliendid reageerivad soovitusele nii: “Kõik on tore, aga millest ma kirjutan, mul pole midagi eriti öelda;…. Ma pole mingi sõnasepp; ….Mul pole selleks aega…; Blogima peab siis järjepidevalt…“ jne
Kõik blogimisega seonduv tundub olevat VÄGA raske. Tegelikult on see kätte võtmise asi ja loodan, et artiklist on abi neile, kes ikka veel kõhklevad.

Toome välja mõned olulised põhjused, miks siiski paljudel ettevõtetel oleks kohustuslik blogimisega tegeleda. See on konkurentsieelis, sest blogivad ettevõtted saavad oma kodulehele poole rohkem külastusi, kui need, kes seda ei tee; mõnedel andmetel saavad blogivad firmad lausa 80% rohkem müüke ja üle 90% rohkem sissetulevaid viiteid oma kodulehele ehk nn ”lingimahla” jms. Blogipostitusega võib lausa 5 minutiga jõuda Google esilehele. Mõned põhjused on veel artikli lõpus…

Levinuim hirm blogimises, mis meie kogumustel ei pea paika:
Blogima peab tihti, iga päev, regulaarselt, muidu pole sellel mõtet.
Kindlasti annab regulaarne blogimine väga häid tulemusi. Meie kogemus näitab, et see annab häid tulemusi kirjutades artikleid ka 1-2 korda kuus.
Kasutegur tekib juba sellest, et saad oma pakkumistes, e-kirjades, küsimustele vastamistes alati anda viite oma blogipostile (sa ei pea iga kord sama informatiivset juttu üle kordama).

Kuidas alustada blogimist?
Võta kokku oma ettevõtte helged pead ja kaardistage eesmärgid, blogiteemad.
Jaga töötajate vahel teemad, igaüks panustab sellega, milles just tema kõige tugevam on. Koosta blogimise graafik, tähtajad.

Millest kirjutada ja kuidas:
1. Lahenda oma klientide praktilisi probleeme ja püüa seda teha mitte mõne oma toote/teenuse promotsioonile keskendudes.
2. Jaga kogemusi. Räägi, kuidas on läinud mõne kliendi probleemi/soovi lahendus sinu asutusesiseselt või kogemusest mõnest kolmandast allikast.
3. Visuaalne esitus/kinnistus. Paljud kliendid tahavad näha pilte, virtuaaltuure, videosid – nii on neil lihtsam aru saada, tarbida, võrrelda, mõista…
4. Kajasta kõige värskemat infot oma valdkonnas. Kirjuta blogis sellest, kuidas mõjub oluline uudis teie tööstus/teenusharule, mida see uudis tähendab teie lugejatele.
5. Vali keegi oma ala eksperdiks või PARIM lahendus – proovi luua endast see kuvand.
Tee sellise eksperdiga intervjuu oma blogis. Anna võimalus küsida temalt küsimusi ja avalda need oma blogis.
6. Ootamatu uudise kajastus hoopis teisest valdkonnast, mis annab samas väärtust sinu lugejatele.
7. Märksõna tähtsus. Kui kirjutad blogi pealkirja, boldid (tagid) teemasid, siis vali need, mis ka suurtes otsingumootorites on enimotsitavad (vt näiteks Google märksõnatööriista).
8. Kasuta külalispostitusi. Palu oma ala spetsialistidel kirjutada aktuaalsel teemal artikkel oma blogisse.

Alusta kohe, sest blogimine tõstab sinu ettevõtte tuntust, usaldusväärsust, annab võimaluse harida oma kliente ja eristuda konkurentidest.

Kasulikku lugemist samal teemal:
http://internetmarketing.ee/kas-alla-anda-voi-jatkata
http://www.dreamgrow.ee/4776-perfekstse-blogipostituse-kirjutamine

VISEILUW