1. Sul on video, mida soovid reklaamida

Uudne on see, et videot saab vaadata otse reklaamblokis, varem said seda endale lubada vaid suurte brandide omanikud.

Video Facebooki reklaamis

Kuidas:  Postita oma FB lehel YouTube lingi koos lühikese kommentaariga.
Seejärel vali kõrvalt “Reklaami” (Promote with an Ad). Reklaami seadetes vali oma leht ja videoga postitus (Ad from a Page post); valid riigi, vanuse piirangud jms ning osas „Connections on Facebook” paned linnukese “näita reklaami ainult
minu sõprade fännidele”.
Tulemus: Näitad videot oma fänni sõpradele, kes näevad  oma sõbra positiivset suhtumist.
2. Teie kliendid on teised ettevõtted (B2B).
Kahjuks Eestis ei saa seda veel rakendada. Näide on toodud Soomega.

Facoobiks reklaam teiste firmade töötajatele

Sinu sihtgrupiks on konkreetsed ettevõtted, sisesta valikutesse (Education & Work) ettevõtete nimed.
Tõenaoliselt vajate vaid neid inimesi, kes langetavad otsuseid.
Vali vanus alates 25, omavad kõrgharidust, elavad pealinnas.
Üks kitsendus Facebooki poolt: kui auditooriumi piiramise tulemusel jääb valikusse vähem, kui 20 inimest, siis ei saa seda reklaami käivitada. Lisa ettevõtteid juurde.
Seega mikrotargeting Facebookis on väga efektiivne vahend, kui kombineerida mõistlikult erinevaid näitajaid: vanust, töökohta, huvisid jm.
3. Näita reklaami kattuva valdkonna huvilistele või teiste lehtede fännidele.
Kuidas: Seadista reklaam, kui sponsoreeritud lugu (Sponsored Stories).
Facebooki reklaam teiste FB lehtede fännidele
– Vali seadetest (Interests) ja lisa valikusse teemaga kattuvad huvialad
või teiste FB lehtede fannid.  Soovid leida tehnikahuvilisi, kes võiksid olla huvitatud näiteks sülearvutitest või mp3 mängijatest.
– Reklaami näitamist saad valida ka vaid sinu lehe olemasolevate fännide sõpradele.
– Sotsiaalne kontekst kahekordistab reklaami tõhusust. Sõbrad tahavad teada, mida nende sõbrad teevad. Isegi kui sinu lehe praegused fännid ei ole sinu sihtrühm, siis on seda ehk mõned nende sõbrad.

4. Pikenda reklaamiga oma olulise postituse eluiga.

Uudistevoos elab see vaid paar päeva, kuulutusega saad seda
pikemalt “pildis” hoida.

Kuidas: Vali (Ad from a Page post) konkreetne postitus.

– vali riik

– seadista vanus

– seadista, kellele reklaami näitad

 

5. PR-efekt ilma PR agentuurita.

Kuidas: Sinu ettevõttest avaldati artikkel. Eesmärk on võimendada artikli mõju ja saada uusi fänne.

Reklaami artikli linki antud ajalehe/ajakirja fännidele, kes on samas sinu lehe fännide sõbrad. Veidi keeruline, aga head sihikud!

Head katsetamist!
MultiMeediumis aitame klientidel luua Facebooki lehti, neid hallata ja teostame
PPC (klikipõhist reklaami).