Alates tänasest on Facebookis uus tööriist, millega on võimalik promoda allahindlusi.

Kuna antud teenust liigitatakse reklaami hulka, siis tuleb enne allahindluse postitamist oma seinale ära määrata eelarve, mis summa eest  allahindlusele reklaami tehakse, sarnaselt tavalise Facebooki PPC reklaamile.
Esmakordsel proovimisel on uus rakendus tasuta 8€ väärtuses.
Kindlasti ei maksaks jätta tühjaks pakkumise lõpukuupäeva lahtrit, kuna hiljem seda muuta ei saa.  Hoolikalt tuleb ka üle kontrollida kirjavead sest vähemalt praegu hilisemateks parandusteks enam võimalust ei ole.
Mis teeb asja veel vahvaks on see, et pakkumisele saab juurde lisada ka pildi. Teadagi pildiga reklaam on tõhusam kui ainult tekst. Ära saab määratleda kas pakkumine kehtib ainult poes, online`is või kehtib see mõlemal juhul.
Reklaamile saab ka  juurde lisada konkreetse pakkumises oleva toote ribakoodi ja pakkumise juurde saab märkida lisatingimusi.
Pakkumist on võimalik jagada oma Facebooki sõpradele.
Igatahes uus tööriist Facebookis oli täna hommikuseks meeldivaks üllatuseks. Head katsetamist!

 

Kirjutas Kristi Lilleorg Sinha