Tundub nagu pildike igapäevast, kirjutad postituse, näed kurja vaeva ja see saab kõiges mõne üksiku meeldimise ja sedagi ettevõttega seotud inimestelt või heal juhul ka mõnelt andunud kliendilt.

Kuidas pälvida sotsiaalmeedias kliendi tähelepanu ja teda kuidagi su postitustele reageerima panna?

Tundub liiga lihtne, kuid see töötab-küsige küsimusi.

Inimestele meeldib enda arvamust avaldada ja end kuuldavaks teha.

Olge aktiivne ja suhtlusaldis, vastake küsimustele ja kommentaaridele ning üritage seda teha mõistliku aja vältel.

Küsimustele vastamata jättmine võib viia selleni, et klient lihtsalt läheb konkurendi juurde või  teist võib jääda hooletu mulje.

Olge siiralt tänulikud klientide tagasiside ja kommentaaride eest,  pea igasugune tagasiside on hea suunise näitaja.

Reageerima peaks ka negatiivsetele kommentaaridele, isegi kõige negatiivsemate ja õelamatele ning reageerige viisakalt.

Igasugusel ettevõttepoolsel vääral käitumisel on komme võimenduda, sellest on ka juba ilmekaid näiteid meie enda koduturul.

Photo on VisualHunt

Uuri ja saa aru kes on sinu klient ning mis teda huvitab.

Enne postitamist võta aega tehtud töö ülevaatamiseks, ürita end seada kliendi asemele.

Mõtle, kas  sina kui klient pead antud  postituse sisu huvitavaks ja kasulikuks ning kas see on miskit mida sina ise märgiks meeldivaks või jagaksid.

Pilt räägib rohkem kui tuhat sõna- PEAB PAIKA!

Hea ja kvaliteetne Visual  on oluline, on ammu teada fakt, et hea video ning pilt kõnetab rohkem kui lihtsalt tekst koos mõne igava pildiga.

Mine laivi, kasuta stories rakendust, et näita enda ettevõtte köögipoolt.

Inimesi huvitab see mida teed , JUHUL KUI EDASTAD SEDA HUVITAVALT!

Lõpetuseks, ära postita lihtsalt postitamise pärast, tee asja kirega ja ole loov!