31.05.2011

 

 

Mitmete klientide küsimuste ajendusel palusime AS Elion Ettevõtted (NETI.ee reklaamimüükagentuuride projektijuhil, Rainer Reis`il, kirjutada meie blogisse külalispostituse Neti.ee reklaamivõimalustest.

Oluline:
•       NETI.ee on ülekaalukalt Eesti suurima külastajaskonnaga internetikeskkond, koondades suurema osa Eesti internetikasutajatest – päevas 365 000 külastajat
•       Nendest 40-45 000 külastajat leiab iga päev vähemalt ühe huvipakkuva reklaami, sellel klikkides
•       Erinevaid reklaamivõimalusi on mitmeid – kui soovid oma sõnumi kiirelt ja võimalikult laiale auditooriumile paisata, sobivad sulle hea tulemuse saavutamiseks Neti avalehe kampaaniapind ning üle kogu Neti.ee keskkonna kampaaniapind.
Plussideks väga hea turu kattuvus, hinna ja kontakti suhe, reklaami hea nähtavus ning klikitavus.
•       NETI avaleht
–      Vahelduvad reklaamid a’ päevase garanteeritud kontaktimahuga 150 000 näitamist
–      Ühel lehevaatel kuvatakse korraga vaid ühte reklaami
–      Keskmine CTR 0,5-0,8% ning enam (selgitus CTR=näitamised/klikid)
–      958,67 EUR+KM/tööpäev, 479,34 EUR+KM/puhkepäev (miinus soodustused)
•       NETI läbi keskkonna reklaam
–      Vahelduvad reklaamid a’ päevase garanteeritud kontaktimahuga 150 000 näitamist
–      Keskmine CTR 0,4-0,6%
–      766,94 EUR+KM/tööpäev, 383,47 EUR+KM/puhkepäev (miinus soodustused)
Kui soovid sõnumit toimetada väga spetsiifilisele sihtgrupile, siis aitavad sind Neti.ee märksõnareklaam ja reklaam läbi sobiva kataloogipuu alamkategooria lehekülje. Tegu on püsireklaami pindadega, mis võimaldab ettevõtet orgaanilisest otsingust eristada ja tunduvalt paremini leitavaks muuta.
Püsireklaami pindasid iseloomustab spetsiifilisus ning täpse valiku juures kindlasti hea klikitavus soovitud sihtgrupi seas.
•       NETI reklaam märksõnaotsingus
–       Võimalus siduda just sulle sobivate otsisõnadega bänner- ja/või tekstreklaam
–       Bännerikohti on üks, tekstreklaami kohti 11 (fikseerimata positsioonid: 3 otsiakna all+8 paremal reas. Kõik 11 reklaami vahetuvad võrdsuse printsiibi alusel.)
–       Hind sõltub sõnade nädala keskmisest summeeritud otsingute/kontaktide arvust (agentuuri klientidel on hind soodsam)
NÄIDE: märksõna “riiulid” on seotud bänneriga (NB! Antud/ühe märksõnaga on võimalik ainult 1 bännerikoht).
NÄIDE: märksõnaga “laen” tekstreklaam (reklaamikohti on 11, mis omavahel vahelduvad. Järjekorra koht pole ostetav.)
•       NETI reklaam kataloogipuus
–       Võimalus siduda bänner- ja/või tekstreklaami kataloogipuu alamjaotustega
–       Bännerikohti üks, tekstreklaami kohti 8 (fikseerimata positsioonid)
–       Hind sõltub kasutatava alamjaotuse nädalasest keskmisest külastatavusest“
NÄIDE kataloogipuus – Äri-Kinnisvara, vt. SIIN:

Kui kaalud NETI.ee-s reklaamimist, siis küsi MultiMeediumist agentuurisoodustusega pakkumist (kristiina@mulitmeedium.ee)

Parim kampaaniatekst ja hind on meie poolt garanteeritud!