25.01.2011

Sageli väidavad kliendid, kes teevad tasulist kampaaniat Googles, et mingil põhjusel ei kuva Google nende reklaami teatud aja pärast või mingitel päevadel.

Soe soovitus: lõpetage Google’ist OMA reklaami otsimine, kuna see teeb olukorra ainult hullemaks. Reklaami ostsite/teete ju siiski uute või olemasolevate klientide püüdmiseks,  mitte ise endale klikkamiseks ja vaatamiseks, kuidas Teie firma Googles iga minut välja tuleb.

Sel viisil kogute näitamisi, kuid mitte klikke. Nii mõistab AdWordsi süsteem, et teie reklaam ei ole hea, kuna see kogub palju näitamisi, kuid mitte klikke. Sel põhjusel näidatakse teie reklaami edaspidi veelgi vähem.

Kui kahtlustate, et teie reklaami ei avaldata, soovitame teil esimese vahendina kasutada reklaami eelvaate tööriista.

Loe rohkem infot Google klikipõhisest tasumismudeliga reklaamist ehk PPC (Pay Per Click) SIIN.