Teenused

Doing business without marketing is like winkling at a girl in the dark. You know what you are doing, but nobody else does.

S.H.Britt

Küsi meilt kuidas leida õige tee kliendini, kuidas klienti hoida ja teha nii, et ta alati sinu juurde tagasi tuleks.

Esmalt võta meie ühendust, räägi meile veidi endast, seejärel on aeg meil tööd tegema hakata.

Paneme kokku just SINU ettevõttele sobiva kombo teenustest, mis aitavad sul paremini jõuda sihtgrupini ning saavutada seatud turunduslikke eesmärke.

PS! Turundust saab teha ka väikese eelarvega – piisab loovusest ja headest ideedest.

Internetiturundus

ja sotsiaalmeedia

Internetiturunduse ja sotsiaalmeedia (SM) võimaluste ülevaade/analüüs lähtuvalt Sinu ettevõtte vajadustest ja eesmärkidest.
• Kas ja kui otsimootorite sõbralik on Sinu firma kodulehekülg. Kas oleks vajalik teha Sinu koduleheküljele SEO (Search engine optimization ehk otsimootoritele optimeerimine) või kui hästi see on tehtud.

• Mida peaks iga ettevõte kindlasti tegema (tasuta lahendused) sotsiaalmeedia erinevates kanalites? Sotsiaalmeedia optimeerimine (SMO).

• Erinevate internetiportaalide ülevaade ja kasutegurite hinnang lähtuvalt Sinu sihtgrupist.

• Millised on Sinu ettevõtte kasutamata ressursid internetiturunduses, e-maili reklaamis, uudiskirjades, kliendiküsitlustes.

• Google.ee (Google Adwords), Neti.ee jne.

• Konkurentide analüüs, võrdlus – mida ja kuidas nemad toimetavad ülaltoodud kanalites?

Konsultatsiooni käigus saate põhjaliku ülevaate aruande kujul, praktilised ettepanekud ja soovitused, milliste firmade teenuseid võiks erinevate eesmärkide saavutamiseks kasutada.

Turundusstrateegia

ja kampaaniate

läbiviimine

Miks on vaja ettevõttel koostada turundusstrateegia ja mis on sellest tulenev kasu?
Turundusstrateegia annab ettevõttele suuna ja juhib ressurse kõige efektiivsemal moel.
Turundusstrateegiaga määratletakse ettevõtte eesmärgid ja moodused, kuidas antud eesmärke saavutada.
Koostatud tegevusplaanist on kasu, kui paika pandud strateegiat järgida ja kavandada tegevusi vastavalt plaanitule ja olla samas paindlik muutustele.
Ühestki strateegiast ega plaanist pole kasu, kui see jääb sahtlisse või riiulisse seisma, samas kui tegutseda vastavalt paika pandud strateegiale on võimalik kasvatada müüki ja saavutada jätkusuutlik konkurentsieelis.

Turundusstrateegiat koostades:
Määratletakse ettevõtte missioon, visioon ning põhiväärtused
Turundussituatsiooni analüüs on mikro ja makro keskkonna analüüs mis koosneb:

  • SWOT analüüsist, mis kaardistab ettevõtte tugevused, nõrkused, võimalused ja ohud
  • Turu hetkeseisu analüüsist
  • Sihtrühmade ja turgude analüüs

Pannakse paika lühi- ja pikaajalised eesmärgid, strateegiad ning meetmed turunduseesmärkide saavutamiseks.
Turundusstrateegia valmib koostöös ettevõttega ning esitatakse kompaktse koondmaterjalina.

Kampaaniate läbiviimine

Oleme abiks kampaania planeerimisel, läbiviimisel ja tulemuste analüüsil.
Pakume kampaania teostuseks erinevaid efektiivseid võimalusi ning suurepäraseid ideid.

  • Internet
    • Bännerid- (Delfi, Neti, erialaveebid ja uudisteportaalid)
    • Tekstreklaam- (Neti, Google Ad Words)
    • Sotsiaalmeedia kanalid- sh Facebooki kampaanialehtede, app`ide loomine, reklaam
  •  Televisioon
  • Raadio
  • Printmeedia
  • Välireklaam
  • Reklaam ühistranspordis
  • Muud alternatiivsed reklaamikanalid

Otsimootoriturundus

Tasuline reklaam Google’s ehk Google AdWords on enamasti üks efektiivsemaid ja odavamaid reklaamimooduseid.
Google on Eestis enim kasutatav otsimootor.

Klikipõhise tasumismudeliga reklaam ehk PPC (Pay Per Click)
Reklaamikampaania maksumus sõltub valitud märksõnade konkurentsist, veebilehe optimeeritusest ja kvaliteedist, reklaami positsioonist otsingutulemuste seas ning sellele klikkijate hulgast.
Google reklaam ilmub harilike otsingutulemuste kohale ja/või kõrvale.

Google reklaam võimaldab:

  • käivitada kampaania kiiresti ja soodsalt
  • jõuda klientideni üle kogu maailma
  • suunata reklaam konkreetsele sihtgrupile
  • tasuda kampaania eest kontaktide arvu järgi

Google AdWords võtab vaid siis tasu, kui keegi klikib teie reklaamile. Kui keegi pahatahtlikult klikib teie märksõnale korduvalt, siis AdWords süsteem tagastab raha automaatselt. Maksevõimalused on sõltuvad riigist ja valuuta erinevusest.

Kuidas siis alustada? Meie teame, kuidas Google Adwords sinu ettevõtte jaoks tööle panna.

Adwordsi reklaamiga maksad iga unikaalse kliki eest. Ühe kliki hind võib varieeruda mõnest sendist kuni paari euroni ning rohkemgi.
Meie teame, millistele nüanssidele tähelepanu pöörata, et klikihind stabiilselt miinimumi peal hoida. Selleks on vaja näiteks teada, et nii märksõna, reklaamlause kui ka landing page’i vahel peab olema selge seos. Kui reklaamida märksõna, mis kodulehe tekstides ei kajastu, tõuseb klikihind normaalsest kordades suuremaks.

Google AdWords pakub mitmeid lisavõimalusi, kuidas hoida kampaaniaid kontrolli all, seda eriti rahalises mõttes.
On võimalik määrata näiteks ühe päeva eelarve, mida AdWordsi süsteem ületada ei lase.
Sellisel juhul tuleb aga kindlasti arvestada sellega, et märksõnad ei ole üleval 7 päeva nädalas 24 tundi päevas.
Google ise reguleerib eelarve piirides kasutamise ja tagab kindlustunde.
Samuti saab määrata kampaaniate ilmumise kellaajad ja nädalapäevad (ehk roteeritud näitamised).

Google keerulised algoritmid võivad põhjustada märksõnade esilehe klikihinna tõusu või sõna esilehelt „alla kukkumise“ erinevatel põhjustel– kõike seda MEIE jälgime igapäevaselt ja saame koheselt vea parandada.

MEIE teame, kuidas Google AdWords-is kasutada veel mitmeid nippe, kuidas muuta kampaaniad tõhusamaks.

Meie spetsialist on Google eksami läbinud ja omab ka vastavat sertifikaati.Kuigi Google on muutunud Eestis enim kasutatavaks otsimootoriks, on jätkuvalt Neti.ee keskkonnal vägagi arvestatav hulk kasutajaid.
Iga nädal külastab Neti.ee-d keskmiselt 300 000 inimest.

Kui sa kaalud, kas ja millises mahus NETI`s reklaami teha, siis aitame sul teha valikuid ja garanteerime hea hinna.
Neti.ee keskkonnas on võimalik teha bänner- ja tekstreklaami ning korraldada ka suuri keskkonda läbivaid kampaaniaid (suurim unikaalsete näitamiste arv).
Väga spetsiifilisele sihtgrupile saab suunata püsireklaami läbi märksõnade või läbi Neti kataloogipuu alamjaotuste.

Facebook lahendused

Facebookis pakume:

  • Facebooki strateegia ja lehe loomist
  • Facebooki fännilehe ühendamine teiste SM (sotsiaalmeedia) kanalitega: firma koduleht, YouTube, Instagram, Wikipedia, Vimeo, Twitter, LinkedIn jne
  • Fännilehe reklaam (kampaaniad ja tarbijamängud)
  • Tulemuste mõõdistamist ja optimeerimast
  • Facebooki lehe haldust
  • Online’s klientidega suhtlemist, nende küsimustele/päringutele vastamist
  • Postituste tagasisidega tegelemist
  • Konsultatsioon

Kodulehe

valmistamine

ja haldus

Veebilehe valmistamisel läheneme igale kliendile personaalselt ja loome ideaalselt sobiva kodulehe!
Vajadusel aitame domeeni registreerimisega , veebimajutuse tellimisega, logo kujundamise ning ettevõtte visuaalse imago loomisega.

Enne kodulehe valmistamist paneme paika kodulehekülje eesmärgi, et iga pisemgi detail kaetud saaks.

Kodulehed valmistame WordPress’i platvormile, mis on maailmas enim kasutatav platvorm.

WordPressi eelistame ka kasutajamugavuse ja lihtsuse pärast, selle haldamisega saab hakkama hiljem igaüks.

Pakume ka kodulehe haldamise koolitust, et saaksite selle haldamisega ka ise hakkama, vajadusel võime aidata ka kodulehe haldusega.

Mida võib sisaldada üks koduleht, mis meie poolt tehakse?

Kindlasti täisfunktsionaalsust, ehk:

  • Kõik logod, päised, jalused jm üldinformatsioon
  • Lihtne ja selge menüü ülesehitus
  • Kaasaegne ja ligitõmbav disain
  • Sisestame kogu sisu
  • SEO-d (ehk otsimootoriturundust) – olete leitavad igalpool! (Neti.ee, Google jne)
  • Mobiilisõbralik, kõik meie poolt valmistatud kodulehtedel on hõlbus mobiiliga navigeerida
  • Lisame kõik vajalikud moodulid – otsustate ise (e-pood, kliendiliides, Google Analytics, asukohakaart, tagasiside blankett, pildigalerii, otsingulahter, blogi, uudisteleht, sotsiaalmeedia nupud, lisakeeled jne)
    eridisain

Mõjuvad põhjused, miks peaksite just MultiMeediumi valima oma kodulehe valmistajaks:

  • Sisuhaldamine peale kodulehe valmistamist on imelihtne ja me viime isiklikult läbi koolituse, kuidas seda teha
  • Saate kõik vajalikud ligipääsuparoolid ning edaspidi ise koduleheküljel toimetada
  • Probleemide tekkimise korral aidatakse Teid nii ruttu kui võimalik (24/7)

Pakume ka WordPress ja Drupal platvormil olevate kodulehtede haldust

Teenuse hind on tunnipõhine või vastavalt kokkuleppele.