Internetiturundus ja sotsiaalmeedia

Internetiturunduse ja sotsiaalmeedia (SM) võimaluste ülevaade/analüüs lähtuvalt Sinu ettevõtte vajadustest ja eesmärkidest.

• Kas ja kui otsimootorite sõbralik on Sinu firma kodulehekülg. Kas oleks vajalik teha Sinu koduleheküljele SEO (Search engine optimization ehk otsimootoritele optimeerimine) või kui hästi see on tehtud.

• Mida peaks iga ettevõte kindlasti tegema (tasuta lahendused) sotsiaalmeedia erinevates kanalites? Sotsiaalmeedia optimeerimine (SMO).

 

• Erinevate internetiportaalide ülevaade ja kasutegurite hinnang lähtuvalt Sinu sihtgrupist.

• Millised on Sinu ettevõtte kasutamata ressursid internetiturunduses, e-maili reklaamis, uudiskirjades, kliendiküsitlustes.

• Google.ee (Google Adwords), Neti.ee jne.

• Konkurentide analüüs, võrdlus – mida ja kuidas nemad toimetavad ülaltoodud kanalites?

Konsultatsiooni käigus saate põhjaliku ülevaate aruande kujul, praktilised ettepanekud ja soovitused, milliste firmade teenuseid võiks erinevate eesmärkide saavutamiseks kasutada.

 

Switch to our mobile site