Kuidas „EI” vastustega edasi liikuda

Koolitus on organisatsioonisisene nn rätsepatöö, mis luuakse vastavalt Teie ettevõtte vajadustele ja eesmärkidele.

Koolituse sisu:

• Mida ja miks peaks müügiinimene tegema, enne kui lepib „EI” vastusega.
• Kas peale „EI” vastust on viisakas kliendiga veel edasi rääkida.
• Kuulamine – üks tähtsamaid ja edasiviivamaid tegevusi keeldumisolukorras. Kuidas kuuldud faktide eiramine müügile mõjub.
• Milline jõud on äraütlemishirmul ja kuidas sellest jagu saada.
• Kuidas ”Ei” korral mõjutavad lõpptulemust müügiinimese emotsioonid ja nördimus.
• Miks on oluline välja selgitada keeldumise tegelik põhjus ja kuidas seda teha.
• Kuidas „Ei” vastustele saavutada immuunsus, et see ei mõjutaks töötaja järgmist müüki või kogu päeva tulemust.

Müügikoolituse saab läbi viia eesti ja vene keeles. Osalejate arv grupis 2 kuni 20 inimest.

Koolitus võib koosneda just nendest müügiga seotud teemadest, mis on sinu ettevõtte jaoks vajalikud. Erinevad moodulid võib nn mosaiigina kokku panna.

Koolituse pikkus võib olla 2 kuni 8 tundi, 2+1 päeva jne. olenevalt sinu ettevõtte vajadusest ja püstitatud eesmärgist, töötajate kogemustest (ka nende vajadustest, probleemidest).

Koolituste läbiviija on Nelly Vahtramaa, kes omab 12 aastat praktilist staazi aktiivses müügis ja tegeleb selle tööga igapäevaselt.

Vaata teiste arvamusi.

Küsi lisainfot siin, või nelly@multimeedium.ee

Ettevõtted, kellele oleme teinud müügiteemalisi koolitusi:

Switch to our mobile site