Müügitehingu lõpetamine ehk closing

Koolitus on organisatsioonisisene nn rätsepatöö, mis luuakse vastavalt sinu ettevõtte vajadustele
ja eesmärkidele
.
Kas tuleb tuttav ette? Oled palganud hea suhtleja, toodet tunneb, esitlus on viimase peal, aga müüki pole.
Müük jääb tihitulugu müüja poolt sooritamata, sest seda ei osata lõpule viia (closeda).
Kliendiga luuakse hea kontakt, selgitatakse vajadused, tehakse suurepärane pakkumine ja siis jäädakse kliendi otsust ootama.
Kardetakse küsida ühte tähtsat küsimust: ”Kuidas teile pakkumine sobib?”, ”Kas pakime ära?”, ”Kas lööme käed?” jne.

 

Müügitehingu lõpetamine e closing koolituse teemad:

• Müügitehingu juhtimine.
• Millal teha esmane ettepanek? Eeliste kokkuvõte.
• Vastuväidete ja tehingukinnituse seosed.
• Miks, millal ja kui palju peaks andma kliendile aega otsuse tegemiseks.
• Klient ”läheb mõtlema”. Mida siin müüja peab kindlasti tegema.
• Mis juhtub, kui müüja tõlgib kliendi sõnu oma ”sõnaraamatuga”. Kas vastuväide on alati vastuväide.
• Kuidas keeldumisolukorras müüja emotsioonid mõjutavad lõpptulemust. Faktidest lähtumise vajadus.
• Millega peaks lõppema iga müügitehing.
Sisutihe praktiliste nõuannete ja kogemuste jagamine, kuidas efektiivselt ja tulemuslikumalt müüa.
Müügikoolituse saab läbi viia eesti ja vene keeles. Osalejate arv grupis 2 kuni 20 inimest.
Koolitus võib koosneda just nendest müügiga seotud teemadest, mis on sinu ettevõtte jaoks vajalikud. Erinevad moodulid võib nn mosaiigina kokku panna.
Koolituse pikkus võib olla 2 kuni 8 tundi, 2+1 päeva jne. olenevalt Sinu ettevõtte vajadusest
ja püstitatud eesmärgist, töötajate kogemustest (ka nende vajadustest, probleemidest).
Koolituse läbiviija on Nelly Vahtramaa, kes omab 12 aastat praktilist staazi aktiivses müügis ja tegeleb selle tööga igapäevaselt.
Müügikoolitustega on Nelly tegelenud 7 aastat: viinud läbi mitmeid avatud seminare ja sisekoolitusi.
Küsi lisainfot SIIN või nelly@multimeedium.ee
Ettevõtted, kellele oleme teinud müügiteemalisi koolitusi:

Switch to our mobile site