Reklaam Google’s

Tasuline reklaam Google’s ehk Google AdWords on enamasti üks efektiivsemaid ja odavamaid reklaamimooduseid.
Google on Eestis enim kasutatav otsimootor.
Klikipõhise tasumismudeliga reklaam ehk PPC (Pay Per Click)
Reklaamikampaania maksumus sõltub valitud märksõnade konkurentsist, veebilehe optimeeritusest ja kvaliteedist, reklaami positsioonist otsingutulemuste seas ning sellele klikkijate hulgast.
Google reklaam ilmub harilike otsingutulemuste kohale ja/või kõrvaleVt. näidet SIIN.

 


Google reklaam võimaldab:
• käivitada kampaania kiiresti ja soodsalt
• jõuda klientideni üle kogu maailma
• suunata reklaam konkreetsele sihtgrupile
• tasuda kampaania eest kontaktide arvu järgi

 

Google AdWords võtab vaid siis tasu, kui keegi klikib teie reklaamile. Kui keegi pahatahtlikult klikib teie märksõnale korduvalt, siis AdWords süsteem tagastab raha automaatselt. Maksevõimalused on sõltuvad riigist ja valuuta erinevusest.

Kuidas siis alustada? Meie teame, kuidas Google Adwords sinu ettevõtte jaoks tööle panna.

Adwordsi reklaamiga maksad iga unikaalse kliki eest. Ühe kliki hind võib varieeruda mõnest sendist kuni paari euroni ning rohkemgi.
Meie teame, millistele nüanssidele tähelepanu pöörata, et klikihind stabiilselt miinimumi peal hoida. Selleks on vaja näiteks teada, et nii märksõna, reklaamlause kui ka landing page’i vahel peab olema selge seos. Kui reklaamida märksõna, mis kodulehe tekstides ei kajastu, tõuseb klikihind normaalsest kordades suuremaks.

Google AdWords pakub mitmeid lisavõimalusi, kuidas hoida kampaaniaid kontrolli all, seda eriti rahalises mõttes.
On võimalik määrata näiteks ühe päeva eelarve, mida AdWordsi süsteem ületada ei lase.
Sellisel juhul tuleb aga kindlasti arvestada sellega, et märksõnad ei ole üleval 7 päeva nädalas 24 tundi päevas.
Google ise reguleerib eelarve piirides kasutamise ja tagab kindlustunde.
Samuti saab määrata kampaaniate ilmumise kellaajad ja nädalapäevad (ehk roteeritud näitamised).

Google keerulised algoritmid võivad põhjustada märksõnade esilehe klikihinna tõusu või sõna esilehelt „alla kukkumise“ erinevatel põhjustel– kõike seda MEIE jälgime igapäevaselt ja saame koheselt vea parandada.

MEIE teame, kuidas Google AdWords-is kasutada veel mitmeid nippe, kuidas muuta kampaaniad tõhusamaks.

Meie spetsialist on Google eksami läbinud ja omab ka vastavat sertifikaati.

 

Switch to our mobile site